Min tid..

För 5 år sen...
Gick jag ut 9an och tillbringade ALL min tid med min dåvarande bästa kompis. Bland den bästa tiden i mitt liv.

För 3 år sen...
Exakt 3 år sedan så flyttade jag med min mamma och pappa ut på landet till deras dröm hus.. Sommar lovet skulle snart börja sen inte långt efter det träffade jag mitt livs kärlek.

För 1 år sen...
Hade jag FULLT upp i skolan med allt in för studenten, planer in för sommaren, jobb och ALLT.

För 3 månader sen...
Trodde jag att jag fått jobb här i Bålsta men så vart det inte.
Gick hemma hela dagarna.

Igår...
Jobbade samt hade en myskväll med älsk framför tv´n.


Imorgon...
Sk jag storstäda.

Om ett år...
Har vi äntligen kommit en bit på vägen och jag har kanske FAST jobb efter mitt vikariat idag.

Jag utamanar:
Ingen speciell...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0