Nu är vi NÄRA IGEN *LER*

Åkte till bengan runt kl 2 idag o när jag kommer fram till uppfartens hos hennes föräldrar så ringer telefonen..
Dolt nummer men jag svarar ialf, oo det är Mäklaren, hon säger att farbron ändrat sig o kan ge oss huset på ett bud oo det var precis MAX budet som vi hade sagt för oss...*LER* Han hade sagt att han säljer det till oss för vi är vi han vet att vi har resten av familjen där ute o han gillade det....
Såå jag vart jätte glad o ringde o berättade för Pappa & M...

Så på tisdag kväll ska vi till huset igen oo kolla lite mer o mäta osv på saker o ting.
O idag skulle banken ha ringt men hoppas på att hon ringer i morn! Då får vi KLART hur allt blir el de är i stort sätt klart hon skulle bara checka av med en kolega.. Såå jaaa LYCKLIG ;)


Isåfall så börjar vi lfytta första 1juli trodde hon =) såå vi har lägenheten kvar till den sista augusti tror jag..


Hoppas bara de går lås nu.....
  FÖRÄNDRINGAR är BRAAA:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0