skumt väder.

Halloj i stugan!


Sitter här väntar på att klockan ska gå så ska vi iväg hem till M´s föräldrar och käka midda där o typ fira mors dag eftersom vi inte var där igår!


Imorse kl 11 var jag på möte hos en av mina brukare i Bro, så jag dumpade nicke hos Fia & sen åkte jag tillbaka dit till dom. Då satte vi oss ute på gräset o solade oo spelade kort, o jag vann hahah TROR jaa :P el 1,1 kanske de vart :P mins ej haha!!
Så skönt för nicke sticker ingenstans där på hennes baksidan.
Sen kl 3 så började fia jobba så jag dumpade henne vid centrum på vägen hem.

På lördag ska vi grilla o ha mys ba jag o Fia o nicke. Första ska vi ha picknick o sen ska vi grilla ooo spela kubb o grejjer riktigt mys. Sen har hon kolla nu om hon kan byta bort en dag på en helg så vi kan åka till landet kanske nån gång hoppas verkligen de!

Sen håller ja på att kolla lite på internet nu om campingar osv, jag jobbar 2 dagar vecka 30 men funderar på att kolla om jag kan byta dom 2 med någon så jag är ledig hela veckan... Men de ska nog inte va nå problem de löser sej nog..

skulle behövs ringa Akassa idag men har fort inte gjort de vet inte riktigt vad ja ska säga hmm. Kan ringa pappa o kolla sen om han vet hur man gör ex.



Just nu håller jag på att tvätta, de behövdes fyfan tvätt överallt shit..
Imorn jobbar jag kväll o sen på torsdag natt.. =/.




Har fått en massa fin färg i helgen på landet så många timmar som vi satt i solen så, gud ville verkligen vara kvar åååh.... Underbaaart så nära vattnet oo det är som ett paradis verkligen!
Nej nu får ja sluta drömma oo kolla vidare på campingar.



Jalla bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0