sömn tuta

Förstår inte vi kom isäng halv 11 ca och jag sov som en stock fram till kl 9, :O jag hade tänkt simma kl 7 men kom verkligen inte upp, så jag ska simma på eftermiddagen istället. Men förstår int varför man inte kommer upp?Helt slut..
Nu sitter jag och äter frukost, ska snart ut med Nicke kanske åker till svärmor o sväfar oo solar lite på deras tomt :) Så får  nicke springa lite också sen kl 20 över 12 ska jag hämta upp älsk så ska vi till banken med pappa.. HOPPAS verkligen på det bästaaa.. Hade verkligen velat prata med den förra damen vi pratade med i höstas men eftersom jag inte kom ihåg hennes namn så trodde hon att hon slutat för det hade slutat 2 st..

Vet inte riktigt hur helgen ser ut beror helt på om M jobbar el inte, på söndag vet jag att vi ska på visning kl 13.00 oo sen ska vi ner  på wiktors komfermation ( tildas äldre bror) .
På lördag ska vi nog äta middag med svärfarmor o svärmor vi har frågat ialf, sen tror jag att jag ska va där hela dan o soooooolaaa om  M jobbar annars kanske vi åker dit ialf för då kan jag sola och M kan skejta med lillebror.... =)

Nästa helg blir det LANDET el veckan efter :) vi får se..




Nu ska ja borsta tänderna.. Have a Nice day and wish me good luck. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0