Trist helg, huset...

Lördaag morgon. Gääsp..

Igår kom jag hem vid kl 3 ca.. Gick upp till Ica och handlade lite in för middagen..
När vi kom hem såå tittade vi på ett avsnitt av Greys Anatomy oo sen började ja med maten..
Vi gjorde potatis gratänt med fläskfilé. MUMS.. jätte gott vart de, till de såå tittade vi på Tallang Jakten 2008.. & seen tittade vi på OTH avsnitt sen gick jag ut med Nicke sen hoppade vi säng kl 11 ca..  Så igår hade vi en riktigt
mysdag.

Idag jobbar M, oo jag vaknade vid kl 9..
I eftermiddag kl 4 ska vi iväg på kalas, men innan de ska jag iväg till SOfie tror jag el om hon kommer över hit får se... Beror på vad klockan är så jag hinner åka dit o umgås något också =) vi får se.....

Imorn har jag tänkt stor städa, jag måste fast ja vill el inte de måste städas så slipper jag göra de i veckan, kan passa på när M ändå jobbar.

Nu har jag gått brevid färdigt snart på mitt jobb börjar som sagt på mitt schema den 2a juni..  Det går jätte bra håller äntligen på att få in allt det är väldigt mkt eftersom de är 2 olika personer också Plus att jag ska börja om avlösare sen också ännu en person o lära sig... =/ men men..

Men nu på måndag jobbar jag kväll o sen har jag en kväll till samt en natt sen är jag färdig, måste bara boka tid med sjuksköterskan för att få delegering =).



angående huset..


Det går så där just nu, vi vill fort ha huset o de men banken swedbank alltså här uppe i bålsta slog ner på vårt lån, vi får låna så mtk som huset är värt alltså så mkt vi köper huset för.. MEN vi måste låna 100 tusen till för att betala lagfart o pantbrev saamt  göra om badrummet för att kunna bo där inne.. Men hon godkände bara att vi lånade så vi kunde köpa huset o då är de ingen ide, så på TISDAG ska vi till banken i kungsängen oo prata med en annan dam, samma dam som pappa känner han har haft henne i alla år.. Sen får vi see hur de går.. =/
Hoppas på det bästa!!!!!! såå så är de..


Nu ska jag äta en fralla sen ut med Nicke oo sen får se om Sofie ringer..

BAJS VÄDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0