Upp och hoppa ligg inte & dra dig.

Beeengan vaaakna.... Ring mej...
Så vi kan börja sola någon gång  =p

Precis ätit frukost, sitter här och nyser känns som jag är på väg att bli förkyld =/, har inte tid med det nu. På måndag börjar mitt schema.. Har en massa slemm också..




När bengan ringer ska jag åka till henne först förbi M på jobbet bara, oo sen ska jag o bengan soooola ;)



Kollade in vädret nu oo de ser lovande ut ialf, ska bli så här varmt 1vecka framför ..Nicee ;)
 Gick in på aftonbladet också o där stog det att hela juni ska bli rekord vaarmt mot vad det brukar vara.




Nu skaaaaa jag borsta täänderna oo sen åka tror ja.. El snart :P




Kommentarer
Postat av: bengan

höhö allt blir inte som man har planerat:p tur att du ringde och väckte mig annars hade jag legat där och snarkat hela dagen!

Älskar dig

2008-05-28 @ 22:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0