Uttråkaaaad

Precis kommit hem, har varit iväg ihela dagen känns det som..
Började med att åka till jakan centrum där jag köpte 2linnen till :)
Sen mötte vi upp M´s mormor o morfar där så hittade vi kläder till mikael oo sen gick vi på guldfynd oo sen gick vi o käka lunch dom bjöd, trevligt treevligt ;).
Vi åt på Tasty, riktigt gott var det var första gången jag åt där, de blir garanterat fler gånger..
Sen gick jag o M på apoteket o köpte en kräm som jag vill ha samt munskölj med flour sen gick vi till Systembolaget o köpte lite olika cider som jag ska ha i morn :)

Sen åkte vi hem till M´s mormor o morfar  i barkaby oo hämtade kvittot till  DVD, sen åkte vi allesammans till Elgiganten och lämna in dvd´n...
Efter det åkte jag och M vidare till min farmor o farfar o hälsade på, de gillade dom de syntes haha...
Vi visade upp bilen för honom hehe han var rätt så impad... ;)

Vidare till COoop där vi handlade, vart bara irreterad eftersom dom håller på att göra om så jag hittade ingenting.. SUCK......

Nu är vi hemma och jag ska ut med vår plutt, han har varit hemma själv idag länge, han har varit jätte duktigt!!!



Får se vad kvällen bjuder på antingen träffa några tjejer eller bara bengan eller så blir det hemma...
vet faktiskt inte.
Idag blev de ingen grillning ialf... De blir av imorn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0