Välkommen in i vuxen världen IDA

Åkte hem ifrån ca kl12 för att hämta upp M vid jobbet och sen åkte vi direkt till banken där jag fixade till ett nytt bankomat kort.. Sen hade vi mat kl halv 1 då pappa var med också..

Det är tufft asså i livet.. Vi måste få ihop till PANT BREV och LAGFART, jaaa det är verkligen vuxna ord..

Vi hade ju bett om ett ett låne löfte?! Idag står min pojkvän på fast lön och jag har ett vikariat året ut samt lite till där efter och jag har jobb efter det..


Vi har verkligen fastnat för ett hus ute hos mina föräldrar, verkligen vi vill ha det !!


Idagen läge får vi ihop till huset OM de inte stiger...


DEt är ett stort kliv att bli vuxen de är ingen lek, idag är jag 20år och jag vill ta  mitt första lån i livet för att köpa mitt dröm hus...


Visningen är på söndag o imorn ska dom ringa från banken så vi får se..





Jag vill bli mer VUXEN nu ..





Elin.. Jag älskar dig med, önskar att vi kunde ses mkt mer, jag tror att vi kommer. Vi är bara sååå panka just nu =(
 Vi hör av oss... Pussokramar oss 3.


Kommentarer
Postat av: sara

har du nån länk till ditt drömhus så man får se det? :)

2008-05-08 @ 21:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0