Visning

Hela helgen har varit underbaaar...

I fredags var vi hos M´s föräldrar oo åt midda oo mös lite sen åkte vi hem.

Lördagen alltså igår så åkte vi iväg med dom också till jakan o fixade lite saker, vi fick tag i en slang till cykeln också samt  M fick nya shorts ooo sen fick ja ett par nya skor för M´s pappa köpte 2par så ja fick ett par gratis :) inga så där jätte märkvärdiga bara ett par vanliga sommar skor  =)
 Efter det åkte vi hem och gick med cykeln hem till dom  och fixade cykeln, sen planterade jag mina blommor som jag fått av svärmor *ler* såå nu står de jätte fina blommor ute på vår ballkong!!
 Sen åt vi jätte god mat, vi grillade fisk lax tonfisk & scampi.... sUper gott sen spelade vi kubb och spelade kort.. Jätte mys! Sen cyklade vi hem det var såå skönt o nicke var så slut efter att ha sprunigt hela dan på gräsmattan och nu fick han sitta cykel korgen hela vägen hem såååå söt han var... Mattes plutt..


Imorse åt vi frukost sen åkte vi på en gång ut mot mina föräldrar oo hjälpte dom med lite allt möjligt på tomten..Kl1 var det visning de posetiva  var att det var vi och ett par till ;) imorn blir de till o ringa banken sen träffa damen där en gång till och seeen får vi se.. Budjivningen börjar förmodligen på tisdag, hoppas på det bästa. Jag och M är verkligen såå sugna..
hoppppas hoppppas hopppaas!!!!
Efter visningen så åkte vi tillbaka till mamma och pappa o pysslade lite på tomten och  sen åt vi mat, kyckling spett med potatis klyftor o sååss riktigt jäkla gott.. MUMs. mammas mat är alltid bäst.!
 Imorn jobbar jag halv 8 till halv 3 ooo sen på kvällen ska vi ut på 2a visningen för o kolla hur mkt folk de är där haha o skrämma bort alla människor haha!




Nu ska vi se ett avsnitt av OTH tror jag... Sen blir de sovaaa..



Kommentarer
Postat av: Nohadra

åh, ska nog också sova. Kanske sova middag.

2008-05-12 @ 12:29:08
URL: http://metrobloggen.se/NH

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0