3årsdag..

Igår var i stinsen med lilen o kevin..Jag köpte min jacka, äntligen sköönt & sen gick vi åt.. Vi åt taco tallrik jättegott faktiskt, kevin fixk kycklingibtar hehe o dom flög hejvilt haha... Mysigt var de ialf.. Sen köpte ja massa annt lite småjuklappar  nya ljusstakar o såå. kom hem med 3 jätte kassar haha.. De var ju så billigt!

Sen åkte vi till ikea efter de oo gick runt en stund ja köpte lite små saker där med sen åkte vi till donken o köpte varsin milkshake oo jag säger..

- Hej 2 milkshake en vanlij o en choklad..

- Tack kom till nästa kassa tack..

(betalar) åker fram till andra disken..

- HEJ 2 milkshake här, varsogod..

-Japp och 2 st cheesbugare..

- och 2 cheesburgare ok?(kollar på beställnings grejjen typ en tv)

- Nee ja ba skojja BRUUMMMMMM HAHAHAHAHAHA!!!!

Vi höll på att garva ihjäl oss haha..



Sköönt vi åkte pappa bil fyfan kände som man flööööööööög fram wohoo..


Vi åkte hem till lillen oo sen kolllavi idol men vi kolla inte så mkt. jag pratade mest med wigis i telefon efter 10000 år hiih det var verkligen skönt o höra hans röst igen!
Vi pratade massor om vad som hänt osv, sen ska vi diit näst helg hem till honom ooo  parta jag Emelie o rirri sen får vi se vilka vi blir*ler*
Pratade en stund med hans älskade mamma också, alltid gillat sussi åååååhh...
Hon fråågade vad jag gjorde idag osv, så berättade hon att hon jobbade för en kille som har MS i upplandsväsby där dom bor.. Ooo jag sa att jag blir artbetslös från o med den första jarnuri.. ÅHH VAA sa hon?
så fråga hon om jag hade körkort såå skrev hon upp mitt namn, adress person nr o vilka ja jobbat med osv såå skulle hon ge ett GOTT Ord för mej hos den här mannen *L ER STORT * De håller nämligen på att göra om schema o massa folk har slutat o han har precis fått natt också *ler* såå vi får välse bara ohopppas!!
KUL

Sen åkte jag hem till pappa o mamma o mathias skulle ha hämtat mej där eftersom han hade vår bil till ett par kompisar men han var på bio oo kom jätte sent så ja lånade pappas bil hem men kom på att jag har inga hem nycklar med mej så fick sitta o vänta i bilen till hlv 1 sen kom mathias...


Imorn var jag till ÖB med mamma oo shoppa lite, bara nödvändigt.. Oo nu har ja vila en stund vi har for tinte bestämt vad  vi ska hitta på
Men de blir nog Ut o käka på Rhodos mums oo sen in till Kista oo gå på bio & beställa nya ringar! *ler*


Idaaag för 3årseeen låg jag i mathias säng oaa han sa. - Jahaa dåå hade man tjej *LER* hihii.
Det är 2år sen mathias gick ner på knää o fråga om jag ville förlova mej med honom...
JAg har aldrig älskar en människa så mkt som jag älskar honom.... Hoppas de blir MASSA år till...
Shítt 3 år de e fan mkt :S


Bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0