Ääääntligen

Vi hade en stor diskussion här hemma.. Oo pratade om allt...
Vår första tanke var att ta ett lån på Ikea oo köpa sängen o madresser o stomme samt nya byråer...

Meeeen ingen av oss vill de, vi kommer ångra oss så FEEET mkt... Usch.. Och som sagt jag avbokade vår spa såå jag fick ju kvar pengar som jag lagt undan för då..
Såå pratade viii oo fick råd av våra föräldrar eftersom vi e så dåliga på att bestämma själva båda vill rådfråga hehe.. Känns skönt...
Ialf vi gic in på blocket o kolla igenom OCH vi hittade vår SÄNG i 180*200 Som vi är UTE EFTER annars finns de bara 160*200 oo de vill vi inte ha.. vi vill ha 90 90 madrasser......
Såå vi ringde upp på en gång oo kolla läget hon hade lagt ut den igår, oo den fanns kvar oo var inte så gammal som ny.. Occh vi skulle få RAMEN, 2st 90 madresser & dubbel madrass OCH en Byrå fanns 2 men en var såld redan men de FÖR 2500 SKILLNAD om vad allt hade kostat nytt på IKEA FÖR över 11 tuuuuseen.....
FAAAN vad glad jag blev... Hon Lovade att hålla den till oss och vi bestämde att vi skulle åka och titta på den på Fredaaaaag efter kl 4 så pappa ska följa med så tar vi med oss släpkärra o de på en gång hon bodde i  Hägersten/Lijleholmen... Woohooo..

Seeen på bilddagboken sååå var den en tjej ( vi känner inte varandra men vi har prata en del på nätet ) o hon såg att jag letade efter byrårer i sama MALM serien oo hon skulle sälja sina oo jag skulle få köpa båda för 600 KR!!! WOOHOOO hoppas bara de är samma mörkaaaaaaa del som vi vill ha... vi ska ha i hallen oo i sovrummet!



Såååå de känns super verkligen..



Nu ska jag skölja av mej sen blir de til o göra de bästa utav SKIT sängen vi har hahhaa ush...

Kommentarer
Postat av: Jojjo

FAN VAD BRA!!! :)

Jobbigt när man vill ha allt, är i samma älge :P men att ni hittade så, primaskinka ju!!:D

2008-11-19 @ 00:33:05
URL: http://johannasomaupairiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0