Booring

Åhhh jag älskar och vara ledig verkligen längtar efter det men när man väl är ledig sååå har man inget och göra? =/ suck faan..
Har inte gjort ett skit idag, kollat film på data oo bara softat..

Nu har mathias kommit hem oo jag ska snart börja med middan det blir kyckling och pommes med Bea o vitlöks bröd..... Muuums.. Tar söndags middagen idag eftersom de inte blev nå mys igår ;)



Har fort inte sovit något idag, men jag har duschat ialf.. Om jag lägger mej nu kommer ja inte kunna sova ikväll och det vill jag, ska dessutom upp tidigt i morgon bitti då jag ska VARA i norrtälje kl halv 9 såå blir att åka här ifrån kvart i 7 ungefär jag tror vi tar Nicke med oss...


hoppas på att mathias får hem Greys Anatomy av dena nya sässongen som går på tv, har inte hängt med så vill kolla på den ikväll..




BLOGG TRÅÅÅÅK!!!!!!! Hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0