DödsBud!!




Till Minne Av Min Älskade Kusin Lottie!

Som Avled idag den 20onde November 2008, under hennes vilo stund på skolan ..
Vi viste ju att vi inte skulle få ha dig vid liv åreeeen ut meen NU? redan? ='(..
Det kom som en chock jag..


Grymt jävla ledsen är jag, suttit och gråtit timme nu.... Jag orkar snart inte mer, fan vad livet är orättvist..

Din sjukdom gjorde det inte speciellt bättre heller, varje gång du var sjuk var en fara..Men nu var du frisk men kroppen ville inte vara med längre, vi vet fort inte vad som hänt hjärtat stannat ellet fick du en propp... Du dog inte av smärta ialf..

Älskade Kusin.....


Jag glömmer aldrig när jag var liten och skulle röra vid dig, och jag våga inte för jag trordde du skulle gå sönder.
Du låg på golvet och lyssnade på musik oo bubblade.. Tills Dan (min morbror) sa åt mej att IDA hon e ingen porslins dockaaaa... OOo jag var så rädd att jag skulle göra något fel så något händer...

Sitter här med tända ljus på borden oo dina kort framför... Att man kan sakna en person så mkt..

Vi viste att när du kom till liv såå viste vi inte hur länge du skulle få leva som sagt, du har gått igenom många opreration och klarar varenda en....



Älskade Kusin Vila i Frid.....
Lottie 13årgammal.. Hade CP SKADA!!



<3

Kommentarer
Postat av: Martina G

Rip Lottie, det är så hemskt sorgligt!

Såg smset imorse, var inte precis något bra att vakna av.



Tänker på hennes familj..Puss

2008-11-21 @ 07:54:15
Postat av: Nathalie

Fy så hemskt..Beklagar

2008-11-21 @ 09:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0