En Fredag Kväll i Norrköping

vi kom hit igår vid halv 7, det var fullt på hela jävla tåget dom hade tagit bort 2 vagnar så allt STOG upp fyfan.... Jävligt jobbigt sen gick vi upp till Fia det kändes som vi sprang tur att hon inte bor SÅÅÅ låångt ifrån Stationen hehe!!

Vi kom hem jag bakade Philadelfia tårta som vi skulle ha till idag, och sen började vi sminka på oss lite och bytte om oo fixade varandras hår, igår var det min tur coh locka alla tjejers hår hehe alla vart jätte fina *ler*
Vi började dricka när alla var nästan klara, Sofies kompis helen kom över, riktigt prick..

Klockan tickade på o vi drack mer o mer men igår höll jag mej bara till  vin ialf som tur var..
under hela kvällen hann vi med o krossa ETT av fias favo glas eftersom jag puttade henne när hon stog på en stol o vingla så hon for ut över hela bordet, men de såg roligt ut hehe.. Samtidigt gick en ljuslykta sönder..
vin ooo glas överallt.
 Vid 10 11 kanske gick vi till hugos som ligger här i stan, Fia ahde hört av folk att det skulle vara bättre än det förra stället vi var på när vi var här.. Men det sööööög verkligen fyfan.. Riktigt mkt folk usch, spelade fan ingen musik. musik som vi aldrig hört???? Oo neee usch där blir de inte fler gånger..

Vi gick ner til Max oo käkaaa oo där ifrån tog vi Taxi.. Jag vart ganska rund under fötterna under hela kvällen bläbläää som dansa arslet av mej såå jag vaknade  imorse av att jag inte kunde RÖRA mej fyfan vilken träningsverk...
Bråkade med chauffören på taxi för ett Taxametern stog på 33 kr när vi klev IN i taxin... O de tänker fan inte ja betala... OO han ba vadå nej jag har inte tid med dig! blabla oo jag sa de vi betalar inte vart så jävla arg..
han fråga om han skulle ringa polisen o jag sa det GÖR de...
Slutade ialf med att jag klev ur bilen ooo saa De kan du glömma jävla BLATTE JÄVEL!!! Fyfan va sur jag var sen när han åkte iväg såå peka ja finger till honom dåååå TVÄRbromsa han här utanför men sen åkte han vidare. Jääävla chokladboll USCH.......

Kvällen vad helt okej mkt roligare än förra Tycker jag själv...
Sa till mej själv att detta var min sista "fylla" som Tjooooock.. =) Nu blir det nog inge mer beroende på när jag får opereras hoppas på Januari... O sen jobbar jag ganska mkt helger oo så fram till Jul,  o på Nyår blir det inget!
Lyckat oo bra..

Vi kom hem till kl halv 2 tror jag, ja dela säng med Lillen på golvet alltid lika mysigt ;) ooo vaknade kl 4 första gången ohade en jätte konstig känsla i munnen. Det kände som jag spytt i munnen men inte spottat ut det.. Men sen har jag nog hostat så det har kommit upp så mkt slemm fyfaaaan gick på toa ialf o sen drack vatten oo fick en tablett av fia som gjorde det skönare i halsen nu känns det bättre men där imot är jag GENOM förkyld.. fyfaaan.. Usch snoret rinner och jag  nyser hela tiden känns det som!!
Jag tror att jag har feber men jag vet inte...

Bengen drog i morse med tåget..

Vi andra har ialf haft trevligt myst hela daaan.. Nyss har vi spelat kort o vi åt pommes oo fläskfilé som fia hade lagat verkligen super gott mums... Vi spelade kort för inte för så länge sen ooo nu kollar vi på film på 4an...
imorn kl halv 4 går vårt tåg hem...
Saamt att det är FARS dag.. men jag lämnade pappas present redani går när jag var där o fika eftersom jag kommer hem så sent imorgon..


Neeeej nu ska ja kolla lite HÖÖÖÖK på svt.se... Fastnat för den serien..


Bilderna talar för sig själva...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0