.

Klädsel
Vad har du på dig idag:
svarta mjukisar, brunt linne.
Vad använder du just nu för skor: Vinter skor skit skönt.
Favoritfärg på kläder: Oj olika från dag till dag men gillar brunt.

Senaste person som
Sov i din säng:
Hemma i min säng sover jag Nicke mathias hehe.
Du pratade med: sofie & Lillen som jag är med just nu.
Du gick på stan med: lillen i jakan.
Skällde på dig: Vet inte :s

Senaste
Låt du hörde:
oj kobojsarna - jag vet du vill ha mej, Tror jag.
Film du såg: Tittar just nu på Epic Movie SKIT FILM
Mat du åt: Fläskfile Bea oo pommes.
Kram: Någon av tjejerna haha
Puss: Lillen igår ;)
Känslan: Har jag feber eller inte?
Resa: KRETA,
Dröm: opereras så fort som möjligt.
Boken du läste: Jag dödade mitt barn
Personen du träffade: Lillen o Sofie.
Personen du pratade i telefon med: Sofie eller mathias
Personen du fick sms av: Bengt
Gången du åt en 7-eleven korv: Har nog aldrig hänt
Gången du var utomhus: Inatt
Gången du sov: En stund på dan idag.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj när vi alla hinner ses.
Saken du köpte: lite saker i torsdags ijakan.

Om dig

Namn: Ida
Ålder:20
Smeknamn: Pyttan, älskling.
Sysselsättning: Jobbar.
Bra egenskaper: Omtänktsam tror jag?
Dåliga egenskaper: Lätt irreterad.
Linje/klass: GICK omvårdnad
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Blåa/gröna
Skostorlek: 40-41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0