=(

Nu åker min kärlek in på reparation hoppas jag får tillbaka henne eller så hoppas jag på en ny, hoppas dom inte tjaffsar i mot bara. Fan datorn dööööör oo  det ska den fan inte göra!


Jag hämtade upp Mathias på joobbet på väg hem idag skönt efter som ja slutade 10 minuter före honom..
OM Nicke vart glad när vi båda kom hehe.. Nu ska vi ut å springa av oss på gräsmattan oo sen åka mot Netonet ooo sen handla på Willys på vägen hem, ooo noll tanke för mat? Vet inte vad jag ska hitta på..



Imorn ska plutten med mej till jobbet, sköönt jobbar ju till 5 i morgon såå ja fråga om han fick följa o så klart han fick de!
Myyys.. Han blir så glad när han får  följa med !!





vill ha Helg NU!!!!




- Tänk om du själv kunde ge lite ibland :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0