.....

F*F*N vaaad mörkt och kallt det är ute... Uuuusch..
Inte konstigt man blir på dålig humör ooo jag känner att de blir bara kallare  o kallare, oo jag har ingen riktig vinterjacka heller =( men men.. Iår säger dom att de ska bli en riktig vinter å NEEEJ!!!! får gärna vara bar mark för mej enda fram till Julafton då kan de va knall VITTT!!!!!

lite kaos här hemma.... Vi vill så mkt men vi inte hur vi ska göra med allt?!
Hoppas ialf på att de blir sängköp denna vecka ?! JAg sov SKIT rent ut sagt i natt, somnade inte förs kl halv 1 tror jag och vaknade då mathias höll på att stöka ooo sen återvände han till sängen.. Idag var han hemma, han har åkt på min förkylning stackarn.... Såå nu är de i fullgång... SNorar oo huvud ont och halsont oo allmänt grinig stackarn =(..

vill verkligen inte gå ut, USCH... Måste ut med Nicke snart.. Bläää..
MÅSTE boka tvätt tid, skulle jag gjort för LÄNGE Sen man aldrig kommit dit, VILL ha här hemma nuu!!! SKa in på blocket igen oo kika...


Jag är ledig Torsda & Freda ooo på torsda blir de norrtälje ooo sen får vi se vad de blir..
Drygt ja får inte lön förs nästa TORSDA!!!!ÅHHHH Lååångt kvar...


Nu ska ja kolla på HÖÖK på svt.se om  de inte hackar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0