färdig, beviljad ledighet;)

Nu har jag äntligen gjort ett EX av det jag tänkt på länge nu får vi bara se när den kommer hem *ler*
Nu kan du vara lagom nyfiken lillen hahahahah :P
Hoppas det vart bra..

Det jag var mest orolig för var att datorn skulle dö men det har den ännu inte gjort efter ändå 2timmar..
Imorgon blir de till o åka till Netonet ooo lämna in min kärlek =/ ska koppla in en anann dator här i v-rummet såå jag inte e helt lost.. Måste ba skriva ner alla  bra sidor ja kollar varje dag haha samt alla bilder o sånt har jag på hårddisken, har lagt över det mesta ba lite till som jag ska fixa i morgon...
Hoppas det inte tar ÅÅÅRRR och tar bara...



Helgen blir nog inte Örebro som vi tänkt, jag e fort förkyld saamt pappa åker nog ner på fredagen o vi tänkte åka ner från LÖrda till sönda isåfall.. Får bli en annan helg..
På freda på Willam o Tilda hit o sover, som william tjatat äntligen.. haha..
Vi ska gå och se High School musical på freda som vi ALLA längtat tror jag haha..

Var hos lillen idag efter jobbet en stund o busa med kev oo snacka kit med emelie som vanligt..
VI pratade om helgen oo vi pratade om att kanske åka till sydpoolen *ler* i Södertälje, oo bada jag mathias, kevin emelie magnus samt William o tilda.. Vi har aldrig varit där så därför skulle det vara kul men vi får se.. Vi måste ha en till bil så jag och mathias får köra men vi får se  =) BAra min snuva släpper så ...

jobbar med B-M på jobbet nu det går riktigt bra hon är så enkel trodde inte det först men det var nog bara för att jag aldrig jobbat med henne  o fick den uppfattningen bara haha..men det går suuuper!Fick min ledighet o mellandagarna beviljade idag också.. skööönt så jobbar Julafton oo sen e jag ledig fram till Nyår då jobbar jag bara 10-15 sooft..Så det var skönt, eftersom Mathias e hemma då också inte så ofta dom är lediga såå vi kanske hittar på något o som det ser ut nu såå e jag LEDIG på min 21års dag o det är ju på en LÖRDAG nästa år wowoohoo 3e JANUARI..
Men just nu tänker jag inte så mkt på de, jag kanske är opereras vi får se=) eller så ligger jag på sjukhuset haha...



Jag o lillen snacka lite om nyår idag också blir nog jag lillen o magnus o kev o Nicke på nyår kanske vi får se, beror också på Operationen =) det löser sig..



Sitter just nu o kollar på någon film på 3an med Mathias den verkar inte spec bra men just nu hoppade dom från e klippa rakt ner i vattnet o gissa OM jag vart badsugen ÅHH FYFAN!!!!!!!!!!! bada nuu underbaaart o guuud. Sjuukt =/..



Nuu ska ja hoppa i säng oo SNYTA MEJ!!


PROOOOOSIT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0