Farsdag... heeem resa från Norrköping.

Godmorgon på er..

Vi somnade vid halv 2 igår tror jag vi kollade på en film oo sen efter den börja den andra braiga filmen haha men den orkade jag inte se..
Fia stackarn hade inte sovit något inatt för jag o lillen snarkade såå =( usch skäämms..
Men om hon hade väckt mej så kunde jag tagit näspray men det e väl inte så lätt kanske..
Men lillen är inte förkyld men hon snarka ändå hahaha...


Idag känns det lite bättre ialf, genom täppt och har ont o körtlarna det är typiskt mej det är min symtom säger mamma att jag får ont o magen o såå när jag blir sjuk.. Usch fick känslan av att jag varpå väg att få öroninflammation snart för det lät som fan i örat. Länge sen jag hade det usch..
Pratar med mamma på msn nu oo hon säger att jag kanske har åkt på Influensan..
Om det är det jag har får jag väl va glad att jag har det nu o inte senare då jag opereras....


 Hoppas att det lättar så ja slipper sjukanmäla mej från jobbet..


Idag går vårt tåg hem halv 4.... O är i sthlm 17.15 Ooooo är i Bålsta ca 19.00... Sent men men, mathias har tydligen gjort värsta middan säger han.. O vi ska ha myskväll hehe..
Mysigt.. vi ska se film som STOPP LOSS.. En film ja velat sett länge men har inte fått hem den men nu GÅR DET!!! wohooo....


PAPPAS DAAAG !! Ska snart ringa honom, men han har redan fått sin present ett par Tork blad till hans bil o han vart sååå glad haha.......


Jobba måndag tisdag onsdag torsdag freda denna vecka.....



Nu ska vi kolla klart på Idol o sen smälla i mej lite philadelfia tårta innan vi åker hem..

Wohoo vi har sitt plats hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0