fyfan

Utöver att min data cpar sig... Den döööör när den blir "överhettad" haha sjuukkt för fan så kan jag inte klicka på Enter på msn för att skicka iväg utan jag måste sätta musen på skicka knappen..


Sittter på jobbet just nu, slutar om 1½ timme...Vi har precis kollat på 2Beck filmer..
när ja kom hit såå brukar ja parkera här utanför det är 24timmar parkering och jag har aldrig varit med om att det varit fullt.. Men nu när jag verkligen var sen sååå  fanns det INGEN!!!
Jag åkte runt o runt.. Fick ringa upp till min brukare o säga att hon får gå hem så brukaren "gubben" får vara ensam en stund det klarar han tills jag hittat en parkerings plats.
Folk tutade o hade sej o det sket jag fullständigt i..
Hittade äntligen ENplats joo vad kommer inte då jo en bil från andra sidan o TAR den ÅHHH VAD arg jag blev fyfann..



Shiiit vad torr jag varit i munnen denna dag helt sjukt oo snytit mej hela tiden..Glömde så klart nässpray hemma så nue jag alldelles täppt..
Ögonen har släppt lite, var nog ingen ögoninflammation ialf sköönt..




Snaaart ska jag ut i regn o rusk hem till mina killar..
o Krypa ner brevid min käraste som vi låg i går såå nära oo vad mysigt det VAR...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0