Godkänd

Kom hem för en stund sen..

Hade så klart svårt o somna igårkväll också.. Men sen la jag mej och höll om mathias då gick det bättre en stund!
haft skit svårt o sova ända sen helgen oo sen när jag jobbar natt blir de ännu värre.. men men sånt man får ta!

Försov mej i morse vaknade kvart i 7 och kl 7 skulle jag vara hos pappa.. Slängde på mej kläderna brädde frallorna oo sen drog jag iväg.
Sen åkte vi, vi var  i Norrtälje på 1timme.. De gick lite VÄL fort ibland men men vi hann ialf till kl halv 9..

VI letade efter Posthusgatan 3 för Vuxen psyk.
vi hittade dit ialf, vi gick in papap följde med en jätte trevlig psykolog...men pappa fick inte vara med så länge hehe hon ville träffa mej sjävl o det förstår jag..
Det gick super berättade allt jag kunde komma på o min uppväxt o allt o vad som skulle hända med mej själv om jag gör denna operation..

Hon tyckte att det här skulle vara bra för mej men hon hade bara en sak o invända det var att jag lovade att gå kvar hos Kuratorn efter operationen.. För min oro o ångest kommer inte försvinna bara för en operation oo det vet jag mkt väl själv också o hade inte tänkt sluta hos min kurator heller såå de blir nog bra =)
Hon beskrev det som om jag hade ett sår i mej som jag inte ka läka av sig själv utan jag måste ha stöd.... Oo så är det...
Det finns många nackdelar samt fördelar med den här operationen!!

Kommer bli en NY Ida hehe.




Kom hem vid 12 ungefär...
Då vi hade strömavbrott, hmm.. men nu är det tillbaka..


Maarit ringde o fråga om jag kunde jobba lite framöver? o jag sa vist beror på när..
O hon ville att jag skulle jobba i morgon dag men jag jobbar natten och sen e jag ledig på dagen och ska till norrtälje IGEN för dietisten.... Men jag ska jobba Måndag och onsdag nästa vecka också =)
ska passa på att prata med henne nu när jag byter av henne kl 14.30... oo fråga lite om vad som händer i Januari oo såå.. känns lite oroväckande?!


snart ska ja slänga i mej lunch fast jag inte har någon speciell lust men annars blir jag hungrig sen istället!!



Todelooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0