Grymt Besviken !

Idag vart de norrtälje, oo träffade min Kirurg samt Lollo som är (insatt) i dessa operationer man kan ringa henne om det är något man undrar över. Helt underbar människa!

Min läkare/ Kirurg berättade att UPPSALA har satt stopp dom vill inte ha hjälp med något mer.. DOm vill bara att Norrtälje ska göra Utredningen där oo sen  får man stå i KÖ i uppsala för operation 9månader-1år---
Alltt är inte klartännu dom ska ha STOR möte uppe på akkis i morgon angående de här..
Min kirurg berättade att han frågat om han fick avsluta dom pattienter som han redan påbörjat.. Eftersom jag vill ju inte gpå på alla möten o allt i Norrtälje o sen opereras i Uppsala, jag vill ju ha han som ja träffas SAMT han vet precis vad han talar om  & har stooort förtroende för honom!
Han var jätte besviken själv men det såg LJUST ut sa han....
Han hoppades på att få göra klart dom han har påbörja från Uppsala ialf....
Han lovade mej ingen operations tid i DEC såå tidigast Januari som de ser ut nu men det var ju vad jag ställt in mej på Januari/ Februari....

Han berättade oxå att dom inte trodde att Uppsala skulle säga nej" som jag kände på mej" Men varför skulle dom be om hjälp av ett annat landsting om dom inte kan betala för både Utredningen och betalnings förbindelsen imellan...
De verkar ju konstigt om de ska gå ner nu.. Samtidigt såå vill ju inte uppsala förlora pengar men samtidigt får ju dom all jhjälp i stället...

Min uppgift är att själv skriva ett brev till  STAFFAN VOLLTNER på kirurgen i Uppsala oo tala om vad jag känner oo att han ska hjälpa mej med betalningen & Tala om precis hur långt jag kommit ! Ska sätta mej ner i skriva nu .. Hmmm.. Kommer nog ta ett tag ska kännas lite personligt..


Jag är så ledsen =( Samtidgt vet jag att allt har gått så fooooort, klart jag måste springa på nåogra gupp men Besviken är jag =(.. Såååå fort Norrtälje vet såå sätter upp mej på första bästa tid för operation.
Jag får hem tiden.. Börjar äta Cambridge ( påsar) i 3veckor för att gå ner lite i vikt för att Leven ska krympa in för operation!!!



Sista vi sa var att heejråå.. Nästa gång vi ses är in för operation innan du sövs hiohii Helt underbar lääkare.
Suuuck =(

Återkommer med Brevet sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0