Jävla Rethosta

Host host o åter host fyfan.. De kliar typ..
Undrar varför näsan alltid tjocknar till vid kväll och morgon = /


Slutade 17.00 idag hade nästan glömt bort hur det var  o sluta då eftersom det var länge sen jag jobbade till 5 hehe, Nicke var med mej på jobbet idag de gick super. känns skönt man behöver inte tänka så mkt på undra vad han gör hemma blalba... =)
Idag blev de  Gummistövlar till jobbet haha snyggt orange lyser...


Kom hem o stekte fiskpinnar med potatismos, gottgott.. Fick middag idag också ;) haha..
Idag kom lite bilder som inte jag ska ha H*n sa få dom sen...

Pratar med Helen min brors Sambo på Msn nu hon berättade att hon o min bror också var sugna på att åka på äventyrs bad i helgen men dom hade tänkt uppsala.. OO frågade lite omsydpoolen o så, kunde inte svara så mkt själv eftersom jag aldrig varit där haha... Men dom skulle kolla om dom kanske inte också skulle åka dit..
Lillen ringde för typ nyss hahaha oo sa att dom får skjuss av lillen mamma helt otroligt, ända bort till Södertälje men de vara bara för att hon skulle göra något åt det hållet såå... Peeeerfa för dom..*ler*

Imorgon är de kurator, gud jag har så mkt och berätta för henne åh om hon bara viste hehe..
Ska dit kl 3 i morgon sen fort hem oo såkommer Tilda och Willam ooo sen drar vi på Bio i jakan som börjart 18.15... HIGH SCHOOL MUSICAL.. Som jag Lääängtar ååh... TYPISKT nog finns den så klart bara på Engelska men men Tilda o willam har ju sett filmerna förut på Engelska såå.. Bara de är musik o dans såå ;) DE löser sig sen när ja köpt DVD så kan dom se den på Svenska....


Nuuu ska ja lite Cooola o sätta mej o  kolla på tv mina ögon går snart i kors av så liten text på TV..usch.. Neeee..



F-N vad svårt det är med Julklappar!! Suck..




DU kan inte ignorera mej hur länge som helst.. Ge mej det som är MITT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0