KALT

Fyfaaan nu är det på väg... VINTERN ÅÅHH!! *  H A T A R * Gee mej soool o väärme...


Imorse vaknade jag kl 10  o hade drömt en skit konstig/läskig dröm.. Jag drömmer ju varje natt och jag kommer alltid ihåg vad jag drömt också haha sjuukt..
Gick upp halv 11 seg dag idag..
Satte mej på mathias dator där ja sitter nu oo tittade på Andra Avenyn *LER* och åt frukost.

Varit ute med Nicke o sparka kottar som han älskar.. Nu har ja packa ihop min matlåda o färdig för att åka till jobbet...
Måste förbi ooo boka tvätt tid, appro på det.. Vi har patar om att köpa Tvättmaskin & tork tumlare... Finns billiga på blocket, finns båda för 1500 3000 kr.. Ingenting ju..
Just nu har jag sååån ångest så jag vet inte vart jag ska ta vägen, det här med sängen fyfan ååå måste verkligen ha ny säng vi får prata mer om de sen..

skicka som sagt mejl till hotellet igår o sa att vi inte kommer, o fick svar i morse =( *buhuuu*Men men...
Får väl sitta i vår äckliga lägenhet oo äta korv med bröd eller nått på vår 3års dag.


Om de läser de här Lillen sååå har presenten kommit nu hahahah ska hämta ut den idag*ler*

Baj baj ska åka till jobbbet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0