Lessamt.. VILL OPERERAS NU!

Blir så less på människor som "lossas" lyssna på när man verkligen vill berätta något..
Folk lossas att dom lyssnar men jag hör att dom inte är ett dugg intreserade, dom gör annat eller är upptagna men en själv ska alltid lyssna när det är något!

Jag ringde vår egen lilla " hjälp tjej i norrtälje" hon är inriktad på det här med operationen oo hon sa att ring om det är något du undrar över..
Jag tänkte för mej själv i morse att fan man kanske skulle ta o ringa henne oo kolla bara hur det går nu är det inte mer än en vecka sen innan jag var där men ialf..

Jag ringde och fick prata  med henne och jag sa vem jag var och undrade hur allt gick oo hur långtid det kommer taa osv.. Då frågade hon mej är inte du Ida Gedda? Eh jo det är jag..
Jaa jag skickade precis ut din återbesöks tid sa hon.. Ohh jag tänkte shit här går det verkligen undan!!!!!

DIn återbesöks tid är 20 NOVEMBER alltså nästa vecka.. Nästa gång jag åker dit är för operationen..
På återbesöket frågar han mej bara om jag är berädd på den här operationen oo om jag har några frågor eller såå..
Seeeen måste jag bara vänta på BETALNINGS bekräftelse fårn Uppsala Läään att dom vill betala min operation eftersom det är dit jag hör..
Hon sa också åt mej att jag kunde skicka ett brev till den högsta kirurgen på akis ooo säga att jag verkligen BER om att få opereras där jag har blivit utredd!! Och det lät ju verkligen posetivt.... Det ända som kan hindra mej nu är betalningen dååå blir det Mååååååååååånaders väntetid..

OM uppsala län godkänner att jag får opereras där sååå sa Lollo som hon heter att jag opereras DECEMBER senast JANUARi....Hon skulle skicka in papper på att jag hade som önskemål att få opereras innan jul... För mej spelar de ingen roll om de blir Januari eller inte.. Så SNABBT som möjligt!!
Kääns verkligen som det händer något shit vad fort det har gått... Hoppas jag inte har något imot mej resten av resan bara..


Det enda som verkligen gör mej grymt jävla ledsen alla omkring justnu...

Min familj frågar mej hela tiden om jag verkligen är säker på det här?????Och om jag tänkt igenom allt?
Men hur ska jag kunna BEVISA för dom att jag är redo att jag verkligen längtar och jag vet  alla nackdelar..
* Kan få håravfall.
*Inte blir med barn på minst 2 år.
*Mediciner för resten av livet.
*Kommer bli ett helvete första tiden.
*Ta sprutor själv i 14 dar efter operationen.
*Kommer aldrig kunna äta som jag gör idag...


Men då är min fråga till er alla andra..

Tror ni inte jag längtar efter att inte ÄTA som jag gör idag??
håravfall och?jag e så pass ung så att håret komemr växa ut igen..
Vist jag längtar galet mkt efter baaarn men inte  nu i denna kropp..
Sprutor? jahaa annars fårjag be någon annan ta dom på mej..

Jag är Livrädd själv... Men folk kommer aldrig förstå om dom inte varit i sån här kropp själva..
Jag har varit STOR sååå länge jag har kunnat sett mej själv i spegeln alltså drygt hela livet....

Jag kan inte ens se mej själv som liten, jag har väldigt svårt för det.. Kommer bli en ny människa!!


Min pojkvän frågade mej igår om jag verkligen var säker på det här? Jaa sa jag hur många gånger ska jag säga de..
Han  saa du får inte bli arg på mej nu, men jag tror inte du har gjort ALLT som går.. blabla tränat äta nyttigt blabla.. Men gud dåå blev ja förbannad..
MÄNNISKAN har kännt mej 3år av mina snart 21år..... Han har ingen aning om vad jag prövat o inte prövat... Faan går ner ett halvt kg på en vecka NEEEEEE !!! fyfaan.. Min kroppp kan inte gå ner  i vikt själv.. Den måste ha hjälp..

Han sa att han var rädd om mej o blalbla.. men då är min nästa fråga. om han är RÄDD om mej?vill han då att jag ska gå ut o gå med hunden om 5år oo mitt hjärta stannar?dåå är inte han rädd för mej..
FAAN jag kommer inte DÖÖÖ av operationen.. Det är mitt enda hopp.. Jag har inget val jag är 20 år gammal...
Gör jag ingenting nu kommer jag aldrig att kunna ändra mitt liv.........

Det finns några där ute som verkligen tror mej, men dom kanske inte riktigt innebär heller vad den här operationen är.. Jag måste erkänna att jag var väldigt "tuff" innan mamma opererades o tänkte jajaj så jävla farligt kan de inte va..
Meen efter att hon sj oopererats sååå fick ja en tanke ställare... FAAN klarar hon de så klarar ja de....

Jag ska fan bevisa för er att jag tänkte inte ge upp.. Skiter i om  ni inte stöttar mej.. dåå kanske ni inte är så rädda om mej  ialf?? ni säger att jag är fin som jag är?okeeej men om jag går ner 60 KG tror du inte jag komemr bli FINARE????????!!!!!!!!!!!!!!
JAg ska bevisa för er som inte tror att jag tänker fan kääämpa..
ÅHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



BAJS PÅ ER



Jag vill OPERERAS NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Du kommer klara det här superbra Ida. Jag tror på dig. Glad för din skull eftersom det är någo du verkligen vill. Hoppas allt går bra. :)

2008-11-10 @ 15:11:38
URL: http://emmapson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0