suck ..

Tjillevippen på er..


Sitter här med förkylningen igen! Suckk...
Jobbigt.. Faaan har ju nyss varit förkyld.. Allt går väl rut..

skit dag känns det som..Sov länge idag också suck.. Om en timme o kvart måste jag åka =/ vill inte jobba kväll fyfaaaan! Vill verkligen inte...
Har på börja juklapparna nu.. Kan ju inte skriva för mkt o vad heller för svärmor läser ju min blogg haha :P..


Pratar med en gammal kompis på msn Rirri.. Oo vi pratade om att dra ihop alla ihop från gamla klassen oo träffas...
Vi pratade om Nästa helg!
såå jag ska ringa brittmarie på jobbet o kolla om hon kan jobba nästa söndag och jag jobbar hennes sönda nu på sönda!
hoppas de.. planerna är väl att vi ska dra ut då nästa lörda oo så får vi se... ;)



Fan vad jag vill ha byåerna MALm Ekfanér meen hittar ju inga fler =( suck får leta vidare!


Neee nu har jag tappat allt jag skule säga haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0