Nu jag Gaddad.

Här Kommer Bilderna på Min Sofies och Lillens Tatueringar som vi gjorde igår..





'



Det var bilderna som ni ser så är dom 2 SISTA mina... Jag är riktigt nööjd  =) Gjorde inte så ont som jag trodde men det var värre i Nacken puuuh.. Men nu är det gjort sugen på att göra en riktigt snaaart hahah..


Sofies o Emelies vaart riktigt fina.. syns att jag inte har lite Längre Naaamn det är så fint.Tror att dom själva vart riktigt nöjda också..

Tog lång tid på studion men men nu är vi gaddade alla ialf..

Idag är det Feest och jag har Precis gjort klart LAkris shott till ikväll..

Tror fort inte det är bestämt vart vi ska in men men :) DEt visar sig väl..



Riktigt mysigt höst väder ute..
Ska snart ner i slänga in tvätten oo sen hoppa in  duschen o raka mej o allt  sen åka..


Faan vad glad jag är hihi..


Imorse när älskling åkte o handla lakris till shotten o juice o frallor till frukost så kom han hem med en bukett 10 röda rosor..Gissa om jag vart paff. Det kändes verkligen som jag behövde dom där.. Åhh vad glad jag vart. Älskar min sambo.. <3

Puss på er PAAARTY



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0