ont.

Det känns mer o mer att kroppen börjar säga ifrån på riktigt..
Allt knakar & kroppen vill inte vaara med, de kan smälla till  i leder oo nerver så det gör förbaskat ont..=(.
Känner mej som en 90åring som är inne på de sista spåret..
JAg vill snart inte vara med längre, min kropp är tung och ingen/inget vill längre hålla upp den.
Fy skämms igentligen över att skriva de här, ja vill inte erkänna de men så är de..
Den säger ifrrån allt mer..


Drömmer dagligen om massage oo blodflööde.. =/ ....



Kom hem för inte så länge sen från Elinpeelin..Vi har verkligen super mysigt de måste vi göra om...
Vi hann göra kladdkaka & chokladbollar (negerbollar) haha samt mums mums riktigt lyckat. Nästa gång sa vi att vi skulle göra bullar hihi mums...
Sen har ja boka smycke hos elin hon  e verkligen super på de jätte fint ska få köpa ett i svar lite diskret bra för mej...
Kom hem från snöovädret.
Vist är det fiiint? meeen fan vad jag hatar de.. pgr av att jag fryser som faan och det är haaalt & lääskigt jobbigt o gå...


Mathias hade lagat kyckligen som jag sa i marinad i morse med sås i ris.. Men nee var inte ett dugg hungrig när jag kom hem =/ hmm så nu måste ja slänga detta men men =(!

Ska fixa lite bilder på datorn nu sen börja lite med julklapparna..


bye på er

Kommentarer
Postat av: Ems

Varför slänga går ju äta imorgon med? :s

2008-11-25 @ 05:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0