Pömsig.

Ändrade planer..

Vi frågade om mathias föräldrar ville följa med ut och äta men dom hade redan plockat fram mat o dom frågade om vi ville komma till dom?!

Klaart vi ville *ler*
När vi kom dit fick vi skumpaaa ;) hihi.
Förätt fick vi Lax, o skagenröra.. Mums.. Och till vamrrätt potatis gratäng och jätte gott kött till.. Oo till efterätt kola/nöt kaka den samma som kladdkaka typ fast med nötter o kola.. Tydligen någon ny o alla tyckte den smaka rikitgt sKIT!! usch nää fy..
Sen spela vi kooort chikago och pratade massa skit som vanligt... Sen nu innan vi åkte hem bjöd dom på ost och kex...
Underbarare svärföräldrar får man ju leta efter.. Älskar dom verkligen..

Såå vi kom hem vid halv 12 ca hehe o dåå börja ja stöka här i lägenheten oo pyssla med julgardinerna sitter uppe samt vi köpte 3 julstjärnor som står i fönstret nu jag älskar juolstjärnor på juuleen de e såå fint!
Oo sen fixade ja upp ljusstakar i köket i fönstret och sen satte ja upp ljus stjärna  i fönstret i sovrummet..

Nu är det Liiiiiiiiiteee jul känsla ialf.. *ler*
Mer än så blir de nog inte iår.. STOR städningen ska jag ta o göra när jag är ledig, står lite här o om där allt här hemma just nu etter att vi slängde mamma Skööööööööönt....

Närsta helgh åker mathias till Tyskland från freda- lördaa natt o jag jobbar lördag!!

Imorn eller idag jobbar jag (söndag) för jag e ledig nästa sönda... orkar igentligen inte men men =/.. Jag själv som bytt...

Nuu har vi pratat om att jag ska kolla om jag kan vara ledig nyårs afton. Såå min sista dag blir Julafton för  just nu känner jag ialf mej jätte lååst.. Vi kan inte göra något för jag måste jobba 4timmar på nyår?1 De är inte sååååååååå mkt jag förlorar såå... Vi kanske ska göra något oo de blir liksom ett LÅS.
Hoppas bara någon vill ha den?! vi får se.. Tänker ialf sätta upp en lapp på tavlan i morgon!


Nu  ska ja krypa ner i min underbara säng  oo kolla på tv om jag orkar...



Natti på er..





Malin vad menade du? högerklicka?meningen var att man kopierar texten o kollar?


Kommentarer
Postat av: malin

a men de går ju inte på din sida,,du har ju copyright

2008-11-30 @ 20:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0