Reparation..

Nu e hon inlämnad haha... Dom sa allt från 1-3 veckor såå jag får väl vara glad om jag får tillbaka den innan jul haha..


När vi varit till Netonet så åkte vi till Willys o handla lite. plocka ihop lite nödvändiga grejjer oo ALLT vart som 1000 kr FYFFAAAN rena rama råne för att gå handla sig lite mat fyfan asså vad det är dyrt och leva idaag.
Sen åkte vi hem och jag började me maten på en gång medans mathias börja mecka datorn som jag ska medans nu... Sitter framför  tv just nu som är min skärm haa men de funkar de ockåååå.



Jag gjorde potatis, köttbullar o brun sås riktigt gott vart de.. mums..
Sen duschade ja o sen har ja tittat på BOnde söker FRU och Okskyldigt dömd nu riktigt bra =)
DEt är nackdelen med och sitta här för nu kan man inte kolla på tv samtidigt hahaha men men..


Ska snart hoppa isäng, först ska ja kolla klart på Himmlen kan vänta som ja börjat kolla på morse tills datan dog =/, missade ju starten på tv såå får kolla på svt istället.



Var precis inne på SF o kolla Bio till Fredag, men de finns en som går kvart i 4 på freda och jag slutar kl halv 3 samt att jag har kurator tid kl 3.. Hmmm o det här var i Kista,gick in på sf i jakan också ooo där gick den kvart över 6, bättre tid.. Hoppas bara att den e på svenska måste ringa o kolla det i morgon det står ju från 7år sååå hoppas de annars har ja absolut ingen aning hur deblir.. Vi somlängtatsåå..

PÅ lörda blir de ialf SYDPOOLEN för oss 4.. wooohoo ska bli riktigt kul o åka till ett nytt badställe...



Neeej nu ska ja till SVT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0