SÅ JÄVLA TRÖTT

sitter på jobbet, jag somnar när som helst fyfan...

la mej  i soffan förut oo jag somnae vadå pinsamt. min brukare väkte mej med o säga Ida du snarkar..Görjag sa jag?sorry jag e så trött har mens verk o han förstog haha..

Jag slutar om 2 timmar puhuu.. Det e så tråkigt oo jobba kväll, ska snart göra midda till honom jag själv e inte speciellt hungrig...



nu ere bestämt ialf att de blir party på fredaa i norrköping hos fia.. Vi kommer ner till kl 18. oo sen hem till henne oo sen ut o parta.. wohoo.. Hoppas verkligen de blir en lyckad kväll. Denna gång ska jag ha varmare jacka på mej!


Neeeej nu måste ja stänga av datorn innan den dööööööör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0