Söndag för oss

Tilda o wille åkte hem vid 11 imorse..

Efter de drog vi till iväg till jakan jag Mathias o Irene.. Först gick vi på miio möbler men fyfan vad dyrt det är usch sjukt fyfan...Sen tog de bara en halvtimme för att koma över till andra sidan så jävla mkt folk inte ovanligt men men..
Sen åkte vi förbi Sova affären i outlett o gick in där o kolla lite, oo provade sänger fick hjäl där av nån kille vi provade tempur sängar som tydligen ska vara bra... Vist riktigt sköööna var dom men ja betalar inte 25TUSEN KRONOR FÖR 2SÄNGAR NEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi drog till ikeaaa o kolla sängar oo provade..Hittade ett komplett pris för 9500kr för 2 st 90sängar med dubbel madrass ovanpå samt en jäätte fin stommeram) aaa den gillade vi. Men vi ska nog börja med o bara köpa 2 st 90 sänger  o köpa stommen sen när vi har råd!!

Seeen drog vi hem till han föräldrar som bjöd på tacos till middag så de blev tacos  Fredag, idag oo till matlåda i morgon haaa sen räcker det nog på ett tag...

Vi måste TYVÄR boka av HOTELLET på vår 3års dag HUR mkt det än svider fyfaaaaan men men.. Jag sover skit just nuu o det känns som jag verkligen måste priotera sen är de jul  o massa fyller år o sånt =( fyyyy....
Så vi får se kanske bara går ut o käkar el nått=/ Triiist verkligen ledsen hade verkligen sett framimot de där...


Nyss har jag badat Nicke OCH klippt honom jag har dragit på det ett par dagar nu..
Men nu ser han något och lägger inte skägget i maten som "mormor" gnäller om.. O klippt klorna och nybaad såå skönt..

kl 8 nu ska jag se Ensam mamma söker o sen blir de FILM med MAthias LAdder 49 på 3an såå sorglig usch..
Sen blir de natti natti jobbar kväll imorgon skööönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0