Sypoolen en besvikelese.

Hej hopp.. Har inte haft varken tid eller ork till att skriva..
Jobbat varje dag denna vecka känns helt ok tog ett extra pass i måndags hoppade in o jobbade kväll..
Igår var jag hos Kuratorn Moud och när vi satt  där  o prata så slog de mej att jag inte varit där på 2 månader å SHIT läskigt vad tiden går fooort... Var där innan Kreta....

Vi pratade en del o jag som  hade verkligen framimot  oberätta allt hur långt i uredningen jag har kommit och att jag förmodligen opereras Dec Januari... O hon vart riktigt paff se där för att man inte ses hehe...
Jag verkligen älskar min kurator, jag känner henne inte något alls det är väl de märkliga kanske men  det  känns som hon känner mej UTAN o INNAN ... Hon vart måttlig glad för min skulll, oo jag berättade att Psykologens ( en del av prossen du ska gå igenom innan du opereras) hon hade sagt att hennes enda krav hon hade om jag opererades var att jag gick kvar hos Moud, oo jag hade verkligen inte tänkt sluta där bara för att jag opererar mej, oo hopn tycker det lät jätte bra för att bara för att jag opereras så kommer inte min "sår" i mej lääka på 0 tid..Min ångest o oro måste vi forsätta o jobba med och  samtidigt är jafg glad för att hon hade det som ett krav.

Ibland kan jag bli lite rädd när jag tänker tillbaka på hur det började.. En kväll tror jag det var som jag o mathias veeeeerkligen bråkade  oo det var nog mest jag som jaa kan nog inte förklara de men de slutade med att vi låg i timmar i sängen o jag grät occh jag fick en Panik gråtande ångest attack!!! Gick inte  o sluta, dan efter fick ja sjukskriva mej ringde vårdcentralen ooo vad om att få en tid o prata med någon...
PÅ eftermiddagen kom jag till Jill min Läkare idag oo hon skickade ut men senare till moud också ooo av jill fick jag prata o fylla i massa papper som" alltid" suck.. Saamt hon skrev ut medicin åt mej som jag ätit nu  ett halvår..

Den där kvällen skulle nog behövt komma för läääänge läääänge sen men NU sprack bubblan  o här sitter jag idag, o ska opereras om 2 månader för att kunna gå ner i vikt helt sjukt..På mindre en en månad såå har jag varit i norrtälje 4 gånger..  E riktigt glad att jag har både Jill o Moud  i detta det är pgr av Jill som jag är där jag är idag tror jag för hon skickade brevet till Övervikts enheten PLUS att hon skickade brev om varför ja skulle få komma lite före i kön, personliga skäääl.. O det är jag glad för idag.
Jag är bland det första som är remiterade från Uppsala till Norrtälje  o de är jag GLAD FÖR!!!

NOG pratat om mitt liv hahahah.....




Igår kom Wille o TIlda o vi åt Tacos oo sen diska vi upp o åkte, vi tittade på High School Musical i Jaakan 18,15,,, i SHT vad liten sallong 2 raaader o det var vi 4 ooo 2 tjejer till haha lite pinsamt..Men jag tyckte om den barnen med fast den var på engelska vart väl lite svårt ibland när dom fråga oo inte hängde med riktigt. Ingen av oss tyckte de va speciellt BRA Musik annars brukar man kunna dom där låtarna utantill o kunna sjunga dom innan dvd filmen släpps haha...
Men men nu är den sedd ialf ...
Heeeem och barnen hoppa i badkaret o ja satt här en stund o sen hoppa ja i säng..

Imorse åt vi frukost vid halv 10 caa ooo sen drog vi i väg till Bro, Emelie o magnus samt Kev...
Efter några minuter kom Eva  o plockade upp Kev emelie o magnus sen DROG vi mot Sydpoolen i Södertälje oo det var en rejäl bit dit..
Vi kom in oo sen ba jaha????Vi vart JÄTTE besvikna.. trodde det skulle bara mkt större än uppsala Fyrishov det enda som var kul var när det var Vågor ii äventyret... men men nu vet vi de till nästa gång då blir de Fyriis. Men vi hade riktigt treevliigt...
Kevin baaadaa o bada, ja drog om kull Emelie flera gånger så ja fick hennes knä i huvudet  o magen så har väk fina blå märken i morgon men får skylla mej själv hahahaa men kul var =D...
Kevin åkte små rushelkanor SAMT stora med mamma o papapa vi turades om att bära på honom söööötnöööt...
Wiliam o tilda tyckte han var så sööööt o domville bära han hela tiden oo ¨hjälpte han o kanan oo jaaa tyckte verkligen det var mysigt...
Sen kom eva vid halv 5.. oo vi drog till Stäkeeet alla o käka på donken oo seeen åkte vi hem o har kolla på Pannda KLung Fuuuu nuuu ..... KUL daaaag verklige...
Nu ligger båda däckade brevid mej på golvet o sover samt snarkar...


IMORGON BLIR pluttis 2år... wooooohooo sjukt lääskigt fort....



Imorn när Wille o tilda har åkt hem ska ja o Matihias till Ikea, kanske med hans mammam vi vet inte ännu...
Vi måste kolla ny säng eller något vi ska kolla först ialf.Ingen av oss sover bra i den vi har nu  fyfan de lutar oo lakenet åkter upp o inga fjädringar ingenting nuu har ja börja få nackspärr ocksååå nää NÅGOT måste göras...
Seeen småkolla lite på ny soffa bara oo sen KANSKE förbi Bohouse oo kolla Julklapp....


neee nu ska ja kolla lite info nätet..
Oj vilket inlägg de blev..



F-N vad ni SUGER på komenarer :S

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Du skrev: "Fan vad ni suger på kommentarer"

Då skriver jag: Jag vill vara suga på en sak i livet och det är Andreas snopp, så därför ska jag kommentara din blogg så jag inte suger på det :P Hihi!

Den 25 november snart ;) Din och min fredagseftermiddag! :)

2008-11-15 @ 23:45:21
URL: http://johannasomaupairiusa.blogg.se/
Postat av: malin

Bohouse e de bauhaus lr ? :P / malin

2008-11-15 @ 23:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0