Tanngent bordet tog slut

hahah jaa just så var de. Ja sitter med trådlöst tanngengt bord oo batterierna tog slut så ja fick lov o klicka på klar sist hahaaha..

HAr hitttat 2 st byråer i SOLLENTUNA men han svarar inte?!?1 Det äe desustom 2 st som jag sa oo i den serien vi har..
Har fråga pappa om han kan komma förbi på freda o hjälpa mej o tömma lägenheten den se förjvlig ut just nu tycker jag skit överallt ballkongen e ÖVER FULL!! =/



Det jag SKULLE SÄGA MEN INTE HANN MED VAR !

Pappa hade pratat med Vårdgarantin idag angående operationen o sånt om dom hade sagt att det var 99% FÄRDIGT att vi som är utredda klara i Norrtälje FRÅN uppsala får opereras  i NORRTÄLJE!!! vill bara att någon ska ringa oberätta hur allt går men de kommer väl ett samtal..  KÄNNS verkligen sköönt..
Bara vänta oo se..


Just nu har jag skickat iväg 3 st jobb ;) HOPPAS!!! Sen ska ja till järfälla komun nästa vecka med Dewi oo kolla lite med dom där om personligassistent.



Nee nu blir de sängen, imorn bitti ska ja upp o betala räkningarna o sen ska Nicke till Vetrinären o vaccinera sig..... Sen jobbar jag kväll =( BAJS!!!


Heeej på er .



Fan ni e lika dåliga på komentarer som jag ä r på att svära?:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0