Telefonsamtal i sträck

vaknade halv 11 i morse fattar inte hur jag kan sova så länge???? sjuuukt.
Men men så e läget ialf.. Klev upp o gick ut i SNÖ vädret med Nicke o lekte..

kom in ooo satte mej o ringde alla samtal ååh..


första försökte jag få tag i gynmotagningen i Enköping men hittar inte de någonstans SUCK... Såå vet inte riktigt vad jag ska göra, står inte i de där kattalogen heller som vi fått från vården..

Sen ringde jag vikingline angående kryssningen på lörda vi tänkte åka på kryssning på lörda med svärmor o svärfar men de blir ingeee för allt e TOTAL slut oo vill inte åka en dags kryssning från kl 7 på morgonen till kl 8 på kvällen?:s neee usch vill sova o så på båten också men men =)

sen ringde jag till LOLLO i Norrtälje oo dom hade inte fått något svar angående om uppsala vill betala våra operationer..
Hon bad mej ringa till Vårdgarantin i uppsala o de gjorde ja, jag var inte den enda som hade ringt hon hade en hel hög brevid sig men folk som de inte viste vad det skulle göra med..
De hade ju haft möte i fredags angående om de ska betala eller inte. Men NEEj har de kommit fram till =( Jäävligt griniga där uppe SUCK..
Känns som jag är tillbaka på ruta 0 igen=( fyfaaan...


Hon berättade också att dom hade pratat om att dom som var utredda(jag alltså) klara skulle dom operera men inga fler sen men de var också inom en rimlig tid altså 3månader o framåt från Nov de är de som kallas VÅRDGARANTIN!!!.. O det lät ju bra men fort inte bestämt =/...Så hon tog mitt mob nr å skulle ringa om de lilla minsta som hände..
Hon frågade också om jag verkligen ville opereras där oo de vill jag juh... OO de kunde man kräva saamt att hon skrev in de där i papprerna så dom viste!
Barraa vänta och se =/ suuck..

Inte gjort ett skit annars idag..

Ringde sen till LÖNEN o kolla hur mkt LÖN jag får.. ;) Oo de var som jag trodde*ler* Inte jätte mkt men men...


Seeen ringde jag till Centralbadet o kolla läget om de hade något skoj o erbjuda på Lördag då vi har 3års dag.. Oo igår bad ja mathias kolla läget o säga vilken massage han ville haa och han ville en thailändsk massage & jag ville ha en klassisk massage.. ooo när hon säger de i tel jaa just nu finns de bara en THAILÄNDSK & KLASSISK jJAHAAJAAA tänkte jag hehe Vaad bra det var de vi ville ha *ler*
oo båda fick vi betala 1600 kr fööööör & dååå kommer vi in till badet och allt då ocksåå.
Sååå kl 17.00 skaaa vi få 50 MINUTES massage.. *LER* äntligen fyfaan..

ville igentligen bli överaskad men min pojkvän e inte så romantisk som jag vill att han ska vara =( men får tjata rätt mkt oo det är alltid andra saker före hela tiden.. men men.. Får alltid ta tag i saken själv.!


Elin peeeelin o jag ska snart leeeekaa.a. Vi ska BAKA oo voovvvorna ska leka..
vi ska baka chokladbollar & kladdkaka *mums*
såå jag ska dit snart med nicke... Efte rmathias kommit hem vi ska snart ut i  VÄDRET oo möta honom!
usch fyfan vad jag hatar DENNA årstid... =( buhuuu...



annars ikväll blir de inte större saker o göra ska fixa lite med julklapparna...
Sen ska ja skicka alla INFO till sofia såå hon kan börja på min nya blogg headder:$ haha..




Nuu ska j borsta tänderna HAHA!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0