Upplands Bro Komun Kan Ta Sig i ARSLET!!!!

SÅå jävla arg sur, ledig o irreterad idag..

Dagen började bra då jag jobbade tillsammans med Dewi en annan assistent vi jobbar verkligen super bra ihop..

Tills vi fick veta att vår brukare vi kan kalla henne " Lisa" att hennes dotter ska börja jobba hos sin egna mamma som personligassistent...
Vilket gjorde mej o Dewi väldigt chockade..

Hennes dotter hade fått sparken från sitt jobb och hade frågat sin mamma rakt ut om hon ville att hon skulle börja där för att klara sig ekonomiskt...?!
Å då är de så att de är jag och dewi som är sist in sååå vi åker ut först...

Vi fick våra nya sheman i söndags för nästa år...
Vi ringde upp maarit ( vår gruppledare) o frågade vad som hände hon sa bara schemat som ni fick av mej kan n i slänga de gäller inte längre.. blalbla ( hennes) dotter ska börja jobba så ni får sluta. Ni har kannske 1helg i månaden..
VAAAA tänkte jag?

Gör man så?? Bara sslänger ut dom andra o sätter in nytt folk som inte ens e utbildade....

SUCK såå nu står ja o dewi utan jobb från o med 1/1.... 09.. SUKK!!!!!!
Bara på o söka nytt har hittat lite jag ska söka 2 st eni Bålsta o en i Järfälla...
_________________________________________________________



När jag kom hem var jag  så jävla arg såå ja börja TOK städa oo röjde ut förådet vid köket så nu har Mathias flyttat in där på nytt med dator o allt..
Sååå nu ska vi ä'ntligen kunna göra i ordning i sovrummet..
HEla jävla ballkongen e full av SKIT fyfan ska kolla med pappa om vi kan åka o slänga allt på tippen på freda förmiddag..

Freda eftermiddag ska ja till Stinsen med Lillen o kevin *ler* jag ska låna pappas bil brum brum haha....
Vi ska dit o köpa vinterjacka.. Vill verkligen inte men måste fyfan =( fryser ihjäl har bara en kort o tunn vil ha lång övert rumpan..... Sen ska ja väl leka med dom för MAthias ska va i Hässelby med några kompisar...gbiib


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0