Vårdgarantin SAMT Avbokning.

Vårdgarantin ringde nyss o berättade att Kirurgen på Akademiska har skrivit på papprerna för att skicka dom till Norrtälje för godkännande av OPERATION I NORRTÄLJE!!

Vilken känns underbart... Äntligen... NU måste jag BARA vänta på min TID!
Vilken ja tror blir i Januari eftersom de inte blev Jul nu... =/... Men men SUPER* En Glad Nyhet idag ialf*


Fyfaan vill sjukanmäla mej idaaag usch orkar inte åka till GUBBEN!!!! Imorn ska jag ialf sjukanmäla mej, jag och mathias var överens om de, orkar inte gå dit. Jag ska iväg till Stinsen med lillen saamt pappa kommer hit i morgon bitti oo fyller på Kärran med SKIT..

La precis upp mitt kantiga databord plus tv bänk på BLOCKET!.. så vi får se... vill helst att de ska iväg redan Nu haha..

Jaaaaa.. Jag avbokade Centralbadet=( Föör vi båda e förkylda sååå de blir inge, inge bra för någon av oss =(.
Så så är de... Ingen aning om vad vi ska hitta på de=/ de löser sig väl..


BAJBAJ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0