Vart fan är dataspel världen på väg?

Nu är jag och nicke hemma han fick följa med o jobba  hos gubben idag gissa om han tyckte de va kul både gubben och Nicke.. Tänkte han skulle få följa med i morgon också..
Ringde ialf brittmarie ´på jobbet och det är ordnat hon jobbar min söndag nästa vecka så jobbar jag denna sönda nu!!
Sen är jag bara ledig en helg fram till jul =( men men de blir fina pengar både nov o dec tänker mkt på de just nu om ja opereras se så blir de inte så mkt då...
Hoppas bara utgången blir av *ler* Ska kolla med svärmor om Nicke kan få sova där ooo. Jag jobbar lördag dag oo mathias o hans pappa åker till Tyskland på fredagen o sover på hotell från freda till lörda o sen sträck kör hem på lördagen..

Rikitgt skit kväll läängtar verkligen tills jag slutar där blää verkligen tröttnat HAHA...
Sen när dom kommer fråga om jag kan hoppa in o jobba tänker jag bara göra de för PENGARNAAS SKULL!!!

SKickade mina bilder oo lite text till Sofia idag som ska pilla lite med min header.. Såå vi får se när de blir.
Vill att dom ska ringa eller skicka ett sms nu från Netonet oo säga att min dator e klar o kan hämtar suuck trött på att sitta med dator som skäärm.. =( sen har en massa saker på favoriter oo de där på ........


____________________________


Till Annat..


Mathias ringde idag o frågade hur mkt pengar vi hade o röra oss med när min lön kommer på torsda..
O jag sa ja inte mkt ettersom vi måste köpa juklappar  o allt..
Han tjatar hela tiden om att betala av sin morfar för TV oo det vet jag men jag kan inte göra de så har vi inga pengar alls sen..
Han undrade ialf om han fick köpa pengar på WOW (ett data spel) oo de skulle kosta 700 svenska kronor..
Då skulle han få 5000G eller vad fan dom kallar de.. ÄR DET INTE SJUKT?
Jag ba VAA skämtar du med mej?? Han ba ja hag jar 1000 kr i plånboken kan jag inte ta dom??
o jag sa de BETAALA din morfar iställe för o gnälla om att vi ska betala..
Han fattar inte heller att vi pratade IGÅR om att dom pengarna skulle gå till spat på lördag på centralbadet....

Ibland går det an men jag vet ärligt inte hur länge till jag orkar, de börjar bli rikitgt sjukt nu..
Han kan gå innan för dörren slänga av sig jacka o mössa i sängen o klicka PÅ DATORN??
Är det bara jag som tycker detta e sjukt?
Han ger aldrig förslag SJÄLV på att vi ska hitta på något?
Hade jag aldrig nämn centralbadet hade vi suttit i denna sketiga lägenhet på vår 3års dag men de är väl så han kanske vill "fira"?..
Allting handlar om datorn, som jag saaa han vill aldrig själv komma med förslag?? Det "ska" jag sköta.. han slännger tvättkorgen FULL men går aldrig ner själv till tvättstugan oo bokar tvätt tid...

asså KÖPA PENGAR PÅ ETT SPEL``???????????????????

Meen det som gör mej så ledsen som ja fundera på länge.. Varför visar han aldrig sin kärlek till mig?
Jag vet inte hur mkt jag har offra o överaska han detta år fast jag inte haft pengar. Han fick gå på inslames med din bror  nu i OKT.... Han fick en IPOD ooo Guitar Hero i födelsedags present...

HAN KAN INTE ENS FÖRSÖKA????? HAn kan inte offra något...
Som nu dom här 700kr.... KUNDE HAN inte unna oss eller mej något då?

Vi måste köpa nya ringar!!!!!!Är det viktigt för honom?Neeej...
Han säger JOOO men gör inget åt det själv..



Jag vet inte men blir de så här i alla förhållande efter 3år???

Just nu känns det som de inte spelar någon roll varför ska vi gå på centrralbadet för?slänga bort 1600 kr de kan jag göra med någon annan.Vi träffas ialf VARJE DAG!!


Vet inte hur länge man orkar =( Tycker den här WOW världen börjar ta över LITE mkt..
De enda ja begär e lite KÄRLEK o uppvackning..

Kommentarer
Postat av: mathias

Hej min lilla älskling oväntat att jag skulle titta in i din blogg ;P



jag tycker inte om att blogga eller att läsa någon annans blogg men du har suttit vid min dator och gjort lite av varje så jag tänkte läsa din blogg bara för att kolla .. du säger till mig ibland att du skriver saker om oss i bloggen men jag har aldrig kollat det. Inte förens nu .. det su skriver om mitt data spelande stämmer "lite" du överdriver en del. Men vem gör inte det :)



jag slänger inte bara av mig mina saker och trycker på datorn... när jag kommer hem så sitter du vid datorn och oftast vill du inte enns ha en kram eller en puss brukar sitta där en stund och försöker prata med dig sen går jag till min dator och spelar ... men de jag inte fattar okey jag spelar medn du bloggar lika mycket som jag spelar .. du tittar på bonde söker fru och en massa annat som jag inte vill titta på det intriserar inte mig. Och jag vissar min kärlek till dig men du kanske inte ser det ..Jag köpte en blomma till helt spontat för men det uppskatas inte tydligen ;'( . jag köper inte så mycket till dig jag vet det jag är dålig på sånt jag försöker. Det är ingen ursäkt men jag glömer saker jag gör inte det med flit, jag kommer ihåg saker som är onödigt.

Sen så glömmer jag bort vad du önskar dig eller vad du har sagt som du vill ha. asså det blir så uppenbart att om jag frågar dig vad du ville ha eller vad du önska dig så fattar du dirket vad du ska få !



du är mycket bättre på att hitta på saker och göra det hemligt jag suger på det och jag vet det. Jag arbetar med att förbättra mig



och sen de där med att köpa WOW pengar jag fick för mig att ida "du" hade spart pengar till Spat som du sa att du hade gjort så jag trode att shit då har vi ganksa mycket pengar kvar ida vill handla en jacka för x antal 100 lappar då tänkte jag att "ehh va fan då kan vel jag handla lite wow pengar" för då gör det ju inget. För då var de ju meningen att dom pengarna skulle gå till spat. och då hade vi räknat med att betala morfrat etc redan med min och idas lön. Men så var inte fallet och då tänker jag ju inte handla wow pengar eller annat skit..



nu vet inte jag om något av detta går att läsa :P har bara skrivt från mina tankar.



Ida jag älskar dig som fan.



( `v´ )

\ /

\ /

v



Vi skulle ju åka in till stan på lördag och gå runt och kolla i afärer och äta en god bit mat sen kolla BIO snacka vi om och de var jag som la det förslaget faktist!





I love you babe dont forget that ever ! MUSSS MUSSS

2008-11-27 @ 17:04:14
Postat av: Mathias

vilken misslyckat hjärta =/

2008-11-27 @ 17:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0