Vilket dygn...

Gårkvällen var verkligen hel kul.. Synd verkligen att Kalla o robin inte kom till lillen o för festa bara..
vi började hos lillen där vi lekte lite charader oo lite spel men de gick inge vidare tror ingen var spec sugen på dricka el vad man säger ialf för mej först fick jag huvudvärk men de försvann sen efter 2 alvedon ooo sen drack jag sprit med juice oo de skulle jag inte gjort fick så ont i magen, senaste tiden har jag bara druckit vin oo de har varit mkt bättre. Senare drog in mot stan, vi skulle till ett ställe som hette Fellows eller nått men de va sån jävla köö oo vi hade gått fan säkert en halv timme genom halva stan kändes det som skit jobbigt.... men men seen drog bengan hem för hon hade så ont i foten..
Vi andra drog vidare till ett ställe i gamla stan som heter Lino.. en GAY klubb wohooo haha.. Eftersom Robin (emelies kusin) o kalle hans pojkvän är bögar såå drog vi dit. O det var rikitgt mkt folkt fyfan ett tag gick det inte o röra sej en milimeter fyfan asså undrar om dom jämt har så där?! eller om de bara var för halloween... Måste ialf gå dit fler gånger men där imot var dricken SÅ jävla dyr ne usch de gillade ja inte så ja drack inge mer efter kl 23.00... skööönt..
Såå där var vi ett tag o hängde mkt folk massa bögar jätte söta o fjolliga haha...

en del "kändisar" en från tv 4 vet ej vad han heter man ja konfroterade honom med .
- DU JOBBAR PÅ TV 4!!!!

JAAA ABSOLUT SA HAN HAHA!!!


Sen mötte vi Kajjo ii Aftodite ni vet.. Hon höll i lite saker där.. OO sen en till kändis (bild kommer) haha..

kl 2 någon gång drog fia hem hon mådde så dåligt stackarn.. så hon drog hem till Daniel  =)
vi andra festa vidare jag lillen, Magnus ooo Kalle o robin samt en kompis till bengan som heter Camilla som stannaade kvar när bengan drog hem en riktig pingla... ooolillen vart rikitgt rund om fötterna hahaha behövde ingen alkohol bara henne igår kväll haha... sprang runt oo sa hur mkt hon älskade mej oo pussade o kramade mej hela tiden haha känns mysigt eftersom hon annars e ganska blyg så nu  kom väl sanningen hoppas jag ialf haha <3 Jag älskar ialf henne..
Jag hängde i kalle hela kvällen haha så vi inte tappade bort varandra han e så söööt en riktig skååning....
Vi drog där ifrån vid halv 3 tror jag ooo natt bussen från STAN gick 03.19 såå vi kom till bro kl 05.00 ca exaaakt..
Gick upp till lillen då magnus tjatat oma tt ja skulle sova där hela tiden hahaha ooo ja sa nee ja vill åka hem väntade bara på att mathias skulle komma o hämta mej..
Seen börja han tjata om att ja skulle komma med upp o äta rostade mackor med bredgott på oo de VILLE JAG hahah mums musm undrar varför de är så jävla gott o äta när man druckit?
Seen kom M o hämtade mej.. Duschade eftersom ja frös å jävligt hela kvällen FYFAN kröp ner i sängen o la huvudet på kudden exakt 05.59 =/ hmm.. Vaknade kl 2.. Gick uppp kl 3 oooo åt frukost oo kolla på tv sen gick ut med nicke  i KYLAN oo sen åkte ja till lillen o lekte en stund med henne o kevin vi spela kort oo prata...

Åkte vid 8 eftersom jag började halv 9 på jobbet..

Just nu sitter jag i soffan här på jobbet min brukare ligger o sover..
JAg slutar kl halv 8 i morgon bitti ska nog ner till Centrum på en gång oo handla på ica tror jag måste stor handla.... Men får se har inte bestämt mej ännu annars är jag ledig imorgon...KaNSKE leka med lillen vi får se vad klockan blir o såå..

Skönt o få en till natt BRA PENGAR 11 timmar OB nice.. jobbar onsdag o torsdag NATT också.. LÄTT förtjänta pengar..





Nu ska ja forsätta lägga in alla bilder från igår på BD... Bye på er...
Bara 5 DAGAR KVAR TILL NORRKÖPING TILL SOFIE!!!!

Lite bilder från igår...



Tydligen så går de inte o ladda upp bilder..  Håll utkik dom kommer så fort ja kan..De krånglar ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0