Zombie...

Godmorgon, eller god o god vet jag inte!!


Jobbat i natt som sagt men somnade inte förs kl 2 tror ja oo halv sovit sen dess eftersom min brukare drömde o allt var det var.. Vaknade 07.40 av att nästa som byter av mej knackar på dörren o säger o förlåt att jag är sen blabla. ja jag fattar ingenting oo ba okej ? =/ jag hade somnat så haha...

Idag var jag "tvungen" att stor handla, men orkade verkligen inte..
MEN jag stappla in på ica här i bålsta o tänkte jaja jag gör det fort nu annars kommer jag bara ångra mej, o jag gick inte med morgon frisyr lukta apa i munnen men ja STOR handla åå nu är det GJORT!!! så sköönt..

Bästa av allt var att jag köpte ny bakade o fort varma frallor..MUMS...

nicke var så glad att se mej mattes älskling. Ska passa på att mysa massa med honom denna veckan nu när jag är ledig på dagarna o jobbarnatt...


Ska snart äta frukost och sen ut och gå med Nicke ooo sen duscha o sen sätta mej oo kolla på Andra Avenyn mums..


Annars blir det en lugn dag kommer säkert somna, =/




FYFAAAAN JAG NYSER HELA TIDEN.. HAR KÖPT MASSA APELSIN SOM JAG SA TRYCKA I MEJ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0