Barnvakt,hårfärg & tatto.

nu sitter jag och sofie som två muppar i lillens vardags rum med varsin data..
Lillen & Magnus jobbar..KEvin är hemma med oss... Han har badad i badkaret oo sen har sofie färgat mitt hår igen , färgen räckte inte igår som jag köpte hehe så vart till o köpa en till idag.. Så nu är det gjort nu är jag Mörkhårig ;)

Kevin ska snart vakna för vi ska åka oo hämta Lillen på jobbet i Vicksjööö el vad det heter där i jakan...
Sen ska vi äta ngåot på vägen oo sen mot tatueringen, ska in i kolla hur mkt de kommmer kosta så vi kan ta ut pengar..



Efter tatueringen ska jag dumpa sofie ooo lillen oo kevin här i bro oo Sen hem o hämta  mathias o vi åker vidare till mamma och pappa oo hämtar Nicke ska vi göra så ville mamma  bjuda på mat igen :) hehe Varför inte?!

Skööönt o va ledig FREDAG LÖRDAAAG SÖNNDAAAG MÅÅNDAAAG !! woho..
Imorgon ät det utgång, förfest här hos Lillen ... Sen få vi se vart vi hamnar troligtvis Viiperrooom... :) Billigt oo gratis indrede har vi *ler'


Igår bokade jag biljett för mej oo Lillen till sofie på freda...
Vi åker kvart i 5 från sthlm och hem halv 2 på söndag.... Kommer bli super mysigt..

Veckan som kommer nu jobbar jag tisdag KVÄLL och onsdag o torsdag NATT...


Men ialf.. fia e ju hemma som sagt snart har det gått 10 dagar fyfan.. o imorron är det 1a november åhh? shit... känns som tiden springer ikapp en själv..

Angående Tatto så är jag inte ett dugg nervös,därför imot fia håller på skita på sig oo har varit nervo ii flera veckor haha jag har bara läängtat... nu sa hon precis SHIT vad ont i magen jag har :P haha..
hon ska tydligen vara först ialf oo sen jag o sen LILLEN!!!
Bilder kommer sen om batteriet håller i, har bara lite kvar.. Tog bilder på KEVIN i badet också kunde inte låtabil haha..



Neee nu börjar de bi brrottom....
byebye på er...



Sköt om er.. Puss i jumsken.

Kommentarer
Postat av: eq

myyyysigt töösen<3

2008-11-01 @ 02:39:06
URL: http://emelieeditlinnea.webblogg.se/
Postat av: Emma

Vad fina tatueringar du gjorde. Blev jättebra! :)

2008-11-02 @ 17:47:38
URL: http://emmapson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0