BYE BYE SWEDEN !!

har jobbat varje daaag nu..... Skööönt det känns har haft sånt tryck över bröstet men de börjar släppa nu!
Ska bli skönt o va ledig nästan 3veckor....

Sitter och kollar på Idol efter det ska jag lägga mej i sängen o kolla på Oskyldigt dömd!

Mathias föräldrar har varit här o käkat oo sen hade jag gjort en efterätt en hallon/blåbärs paj som jag verkligen lyckades med  =)
Får inte glömma o vattna blommorna också inna ja lägger mej..

Ska upp vid 6 ooo sminka mej, packa klart oo fixa baguetterna!!! muums...



NU HAR VI NOG ÄNTLIGEN PACKAT KLART FÖR ATT ÅKA MOT KRETA !!
JAG HAR NYSS rakat oo skrubbat fötternaaa....


2Stora resväskor, oo hämtat ut pengar de mesta e klart..
Vädret har varit sådär där nere, kollade i tidningen idag om hur de skulle bli i morgon oo de 29 GRAAADER :o omg.. Men de är plus minus 0... Men vi får se  =)
Packat klart Nickes saker också.

skulle boka om min tid idag som ja fick igår men nej dom kunde inte boka om mej så dom skulle skicka hem en ny tid sen sa hon  De finns en tjej som heter Lollo som jobbar idag som kommer ringa dig under dagen. Har hon gjort det??NEEEJ SUCK.. Ska ringa tillbaka i morgon bitti på arlanda !!

SKAAAA VERKLIGEN BLI SÅÅÅ SKÖÖÖÖNT....



BYEBYE..



Till dig som undrar vad jag har fått tid för?
Vill inte gå in mer på de förns allt e klart :)







SKÖT OM Er. KOMMER BLOGGA DÄR NERE !!!




 SOFIE, LILLEN & BENGAN.... Jag saaknar er oo älskar er glöm inte de !




HEEEEEEEEEEEEEEJ DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SVERIGE !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0