Håll i er.

Här går det undan!! TOG Fan hela mitt liv på en 1½ timme kändes det som haha...

Gick till Läkaren o det gick kanon ja berättade om Norrtälje på Fredag hon vart jätte glad för min skull.. Vi pratade också om att att jag mådde så illa och fick ofta sura uppstötningar ofta KRÄKS oo hon skrev ut nått till mej som ja hämtade ut på apoteket och så bokade in en ny tid :) Saamt ja frågade om mina vårtor ooo hon fixade det på en gång hon FRÖS dom o ja ska tillbaka ett par gånger, kan ju passa på när jag ändå har frikort HAHAHA!!!!

Jag gick till Tandläkaren oo hon kollade mina tänder samt tog kort, Allt såg bra ut förutom att jag hade halssten eller vad hon kallar det, vilket innerbär att jag borstar för HÅRT med tandborsten så det ilar när ja dricker eller nått... MEN inte ett ENDA hål ;) wiie... Såå ja fick lite lack som hon la på där såå det inte skulle ila, som smakade sKIT!!!
Sen fick ja en ny tid på månda för ta bort tandsten typ, SAMT ja bokade in att göra tandsmycke samtidigt, de kostar 550 KR.... men men har velat göra det förut så. Bokade ialf lite längre tid men ska tänka på det så får se  =).

Gick ner till apoteket oo hämtade ut de ja skulle, gick till ICA oo köpte stek smör & en baguett var så sugen på det.
Gick ner till Guld och silver o skulle kolla med Mathias ring, vad det skulle kosta oo ta ut en nya ring till honom men FYFAN.. nästan 2000 KRRR o det var endå billigt netack.. Då åker ja hellre tillbaka till där vi köpte dom första gången i jakan . DÄr fick vi båda för 1500 kr tror ja MED gravering...

Gick förbi SYNSAM!!! oo pratade om mina glasögon.. Anledningen till att jag inte använder dom är för att jag inte ser på sidorna o känner mej inlåst på något sett, när ja kör bil så nmåste ja vika hela jävla huvudet samt dom är tunga..
Vi pratade  o gick igenom ett nytt par hur de skulle se ut o KOSTA!!! Det vart ett par svart enkla bågar med mitt special glas i...OooO De kostade 4400 KR !!!! BUHUUU =( men måste man så måste man.. De sveeeed men får skylla mej själv när ja valde fel bågar från början SAMT känner mej såå jävla dum när pappa betala dom andra för nästan 5000 KR ooo nu köper ja nya :$ fyfan :(
 Ska fundera på de annars ringer ja synsam oo kanske väntar med det.



OJOJ helaa dagen går åt, åt ens beskymmer TUR jag e ledig...

Nu ska ja ringa pappa o se om han pratat med mamma <3.. Pappa kommer strypa mej angående glasögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0