Jao

tittar på oskyldigt dömd.. Läänge sen jag såg det !

Varit hos Bengan ikväll, vi färgade aldrig håret men men vi hade kul ändå.
TACK för maten <3....

Länge sen ja skratta så mkt!!

Jag o bengan pratar om  kvinnans könsorgan oo jag kallar det " prusseluskan"

Bengan - Vad sa du?

Jag - Prusseluskan haha vad säger du då?.

Bengan - haha Jaaa Jag säger Överstjärt..

Jag - HAHA när jag var liten sa mamma alltid FRAM STJÄRT.

Bengan - DE VAR JU DET JAG MENADE HAHA!!!!!!!!

________________


Mamma har fort inte ringt =( suck.. Hon kanske fort har fått så mkt smärtstillande..




Imorgon jobbar jag halv 8- 14.30. Igentligen ledig men tog ett extra pass eftersom ja endå inte jobbar så mkt i Okt...

kollar resor till Sofie hela tiden.. wooohoo..
Nästa vecka e de FULL rulle också hehe..


Hejpaaaaaaaaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0