Kaos!

Har äntligen fått tag i nytt batteri till Nickes antiskäll halsband....
kom hem för en stund sen oo kollar på Andra Avenyn just nu..
Var iväg till Mathias jobb också o lämna hans Ipod som han så gärna vill ha på jobbet!


Börjar halv 3 idag..


Fick ett sms från Maarit min gruppledare där det stod :

Du jobbar 10-15 i morgoon.. Ditt nya schema ligger här fram till den sista dec... okej?hmm..
Ajaa nu ska jag verkligen leta nytt arbete på riktigt känns det som. Det här känns bara oroväckande..

är orolig att jag åker på att jobba..

Mitt första besök på Norrtälje den 24e Ok nu på fredag EL

Den dan vi ska tatuera oss. EL 31/ 10

Den dagen vi sa fira lillen den 1/11 EL

Den dagen vi kanske åker ner till sofie över helgen 7/ 11...

Ajaaa får lösa det annars...


Får kolla på schemat imorgon..



Neeej ett till avsnitt av andra Avenyn väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0