kärlek



Idag har jag och Mathias varit ett par i 2år Och 11 Månader. En månad kvar till vår 3års dag.. sjukt och skriva det men såå är det. Tiden går fort...

Läängtar till spaaa och massage oo badkar.






Kom hem för en stund sen var o lämna tilda och sen åkte vi över till mamma och pappa och käka underbar middag..
Mamma såg ut att må riktigt bra.. Det glädjer mej. Hon skulle ta sin blodför tunnande spruta ii magen oo hon ville att jag skulle ta men ja våga inte men på FREDA ska jag taaa den då jävlar haha måste ju öva för att jag själv ska ta den sen i magen...
Sen bytte vi till vinterdäck på bilen ÄNTLIGEN känns sköönt..

Sköönt o  va lite själv nu när Tilda åkt hem, imorn jobbar jag kväll mellan halv 3 till 7 o sen efter de ska ja till lillen o sova där.. ja och sofie.. vår plutt lillen fyller ju 21år imorn <3 wohoo... oo på freda ska lillen till jobbet o ja o sofie ska ha kevin :) sen ska vi åka och hämta emelie sen till TATUERING Kl 16.00 LER... wohoo
Påkvällen ska ja hämta Nicke som e hos mormor o morfar en stund...

Sen utgång på LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRDAAAAAAAAAA...




Håller på att boka biljett till sofie men de e krångligt usch..


bye


TACK för att ni läser min blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0