Ledig.

Nu e ja äntligen ledig 1dag..

tilda e här hon ligger i soffan brevid mig oo somnar snart, jag hämtade henne efter jobbet. Hon har ändå  lov nu så.
Sen åkte vi hem och åt tacos..
Tittade på kalla fakta om branden i Göteborg usch =( traaagiskt..
Sen tittade vi nyss på ensam mamma söker..


Just nu sitter jag o pratar med Malin & jojjo på Msn... Dom e nyfikna angående min operation, och jag förstår att de undrar hade jag också gjort.. Tycker det är kul att dom frågar.
Jag har alltid skämmts om min vikt, och nu vet jag att jag kommer förändra mitt liv....
Min vikt har alltid varit en siffra som jag skämmts över men jaa inte längre jag ska få hjälp och jag kommer gå ner 60 KG till min idial vikt =)...  Jag längar hur sjukt det än låter!!


Imorn blir de tandläkaren med tandsmycke OCH sen doktorn med Nicke... Sen vet jag inte ritkigt vad vi hittar på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0