MinTanke Går Till Min Älskade Mamma.

Som jag hoppats har opererats nu.. Kl 7 imorse skulle hon börja...
Hon delar rum med en kille tydligen som väger 180 KG.. :O oo han ska ta bort tarmar o grejjer .. ? Lääskigt...
Hoppas att det inte vart försenat bara.

Igår var mathas familj här o åt midda o sen visa vi bilderna från Kreta, sen när dom åkt såå kollade vi på film o myste..
men innan de va mathias ute med nicke o vår granne o när han kom in så märkte han att HANS FÖRLOVNINGS RING var borta..?!:O
Så jaa nu e han ring lös...
Det var väl kanske tur o oturen... Han skulle ialf förminska sin ring oo nu köper han ny stället..



Jag kom in för en stund sen o var ute med grannen oo hennes kompis så hundarna fick springa av sig lite dom har alltid lika kul..


Neeej nu har jag brottom...

LÄKAREN 11.30..
TANDLÄKAREN 12.00


BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0