På jobbet

Sitter här o tråkar ihjäl mej..
Försov mej i morse, vaknade 10 i 7 och på 20 minuter skulle ja äta frukost och gå ut med Nicke, vilket ledde till att jag tröck ner frukosten ihalsen jobbigt eftersom jag har sååå svårt och äta på morgonen direkt.. GIck ut med Nicke ooo han hann bajsa ialf, de blir lång promenad när ja kommer hem!


håller på att lägga upp bilder på bd från Kreta men har tydligen blanda ihop allt mene men..

Ringde till kontoret nyss o kolla lönen, det var som jag trodde. Rätt nöjd  =).



Idag slutar jag halv 3, ska hem o gö mat men vet ej vad jag ska göra har ingen matlust suck!
Pappa ringde för en stund sen o sa att mamma hade ringt nu. Hon mådde braa men hade så klart ont!

Jaaaag längtar  verkligen efter tjejtaaaajm nuuu 9dagar kvar!

Fint väde idag ialf. skööönt.

Läste att det skulle bli snö o de i helgen USCH.. kul när man jobbar helg =(





Neej baj baj hade igentligen inge viktigt o skriva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0