PÅ jobbet

sitter på jobbet som sagt just nu..
Slutar kl halv 9..

Hämtade nya schemat på vägen hit oo det såg riktigt bra ut faktiskt.
Idag fyllde jag i semester från den 25 - 30 DEC... Kul o va ledig lite när mathias är  det senhoppas jag på att bror med fru kommer till sthlm med FASTERS BEBIS!!!! *ler*

Jag jobbar både julafton oo Nyår men men =/ sånt man får taa..
vi får se hur de blir sen..

Har ialf fått en ny kurator tid, ganska sent men men =/ sånt man får ta!




Imorn fyller min babe 23 ÅR!!

Ska åka förbi Ica på vägen hem o köpa frallor så ska ja upp HALV 5 o sjunga för honom o frukost på sängen annars kommer han bli SÅÅÅ besviken.så bara o kliva upp o sen gå olägga sej igen haha!!







Sandra - Vet inte riktigt vad du menade?!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du vet det där långa inlägget du skrev förut om hur du kände dig oså, tänkte om tiden hade med det att göra=)?

2008-10-21 @ 14:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0